Saturday, February 28, 2009

Public Figure Eps. 7

Macam biasa, Kimo akan tumpang kereta BMW Andi untuk pulang ke rumah memandangkan rumah mereka yang dekat. Setiap hari, Pak Mail, driver Andi akan menjemput dia kat sekolah.
Biase la tu bagi orang kaya-kaya macam dia. Aku? Erm...Malulah nak cakap. Mak aku ade Toyota Vios tapi aku balik rumah naik bas. Maklumlah, mak aku tu busy dengan dia punya kerja. Sebenarnye, aku ade lesen motor tapi mak aku tak nak belikan motor sebab dia kata, takut aku jadi mat rempit. Ade ke patut? (Tapi ade la jugak niat...paling tak pun buat stunt 'superman' tu.)
"Kau lepak rumah aku dulu la hari ni. Aku ade lagu baru. Nanti boleh la kita practise." Andi mengajak Kimo bermain gitar dengannye.
"Mak kau okey ke?" tanye Kimo.
"Okey je...lagi pun hari ni dia ade mesyuarat persatuan dia tu..." balas Andi.
"Okey la."
Bersambung...

No comments:

Post a Comment